Werken bij

Ben je op zoek naar een uitdagende baan in een mooi team? Dan ben je bij CBZ aan het goede adres! Draag je steentje bij aan het voorkomen, verkorten en terugdringen van verzuim.

Bekijk hier onze vacatures:

Sales Consultant | Financieel-administratief medewerker | Verzuimrapporteur

Sales Consultant | MBO+ | 28 tot 30 uur/week | Dongen

Wij zijn op zoek naar een gedreven collega die met commerciële slagvaardigheid nieuwe klanten werft en zich richt op effectief relatiebeheer. Het doel is om de vraag naar verzuimbezoeken te vergroten en aanverwante diensten, zoals trainingen en advies, verder uit te rollen. Je adviseert over de inzet van verzuimbezoeken en luistert naar de verzuimvraagstukken van de klant. Hierbij inventariseer je de behoefte aan verzuimadvies en verzuimbegeleiding van de klant en probeer je aanverwante diensten te verkopen. De functie heeft een zelfstandig karakter maar je werkt ook nauw samen met alle collega’s (op kantoor maar ook in de buitendienst). Je werkt voornamelijk vanuit Dongen maar bent ook regelmatig op pad om klanten door het hele land te bezoeken.

Jouw profiel:

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar aantoonbare commerciële ervaring (opstellen salesplan, acquisitie en relatiebeheer).
  • Kennis van de verzuimbranche, verzuimbegeleiding en wetgeving op dit terrein.
  • Je werkt zelfstandig, resultaat- en doelgericht en je bent initiatiefrijk.
  • Je bent ambitieus, besluitvaardig en klantgericht en je hebt een flexibele houding en enthousiaste uitstraling.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent in bezit van rijbewijs B en je woont bij voorkeur in regio Tilburg – Breda.
  • Je hebt kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking.
  • Je beschikt over marketing skills en kennis van de nieuwste technieken rondom reclame en promotie via Social Media.
  • Het is een pré als je ervaring hebt in het geven van presentaties, (verzuim)advies- en trainingen aan groepen mensen.

Wij bieden:

  • Een functie voor 28-30 uur per week, waarbij de hoofdlocatie Dongen zal zijn.
  • Auto, laptop en telefoon worden beschikbaar gesteld.
  • Een uitdagende werkomgeving met veel ruimte voor eigen inbreng.
  • Een prettige, informele en collegiale werksfeer.
  • Marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

Solliciteren:

Voor nadere informatie kun je bellen met Lonneke Mutsaerts (Office Manager) op 0162-318713. Een schriftelijke sollicitatie voorzien van C.V. stuur je, uiterlijk voor 5 november, naar: officemanager@cbz.nl t.a.v. Lonneke Mutsaerts.

 

Financieel-administratief medewerker | MBO | 28 tot 30 uur/week | Dongen

Wij zoeken een enthousiaste en klantgerichte collega die ons huidige kantoorteam in Dongen komt versterken. Het betreft een allround functie die enerzijds bestaat uit het uitvoeren van financieel administratieve taken en anderzijds uit werkzaamheden op de klantenservice. We zoeken een duizendpoot die allround kan worden ingezet. Op de klantenservice ben je het aanspreekpunt voor alle klanten van CBZ. Je neemt de aanvragen van verzuimbezoeken aan, beantwoordt vragen en adviseert over de dienstverlening. Je bent servicegericht en bezit commerciële vaardigheden om klanten de juiste oplossing te bieden. Op het gebied van financiële administratie bestaan je taken o.a. uit orderinvoer, debiteurenbeheer, facturering en urenregistratie. Je werkt zelfstandig en in (een klein) teamverband.

Jouw profiel:

  • Minimaal MBO niveau;
  • Secuur en zelfstandig;
  • Goede contactuele vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Goede kennis van MS Office, met name Excel;
  • Ervaring met het werken met boekhoudpakketten (King Software);
  • Proactief;
  • Klantgericht;
  • Commerciële instelling;
  • Oplossingsgericht;
  • Inlevingsvermogen;

Wij bieden:

  • Een functie voor 28-30 uur per week.
  • Werkdagen in overleg, bij voorkeur inzetbaar op dinsdag en woensdag.
  • Een uitdagende werkomgeving met veel ruimte voor eigen inbreng.
  • Een prettige, informele en collegiale werksfeer.
  • Een marktconform salaris.

Solliciteren:

Voor nadere informatie kun je bellen met Lonneke Mutsaerts (Office Manager) op 0162-318713. Een schriftelijke sollicitatie voorzien van C.V. stuur je, uiterlijk voor 5 november, naar: officemanager@cbz.nl t.a.v. Lonneke Mutsaerts.

 

Verzuimrapporteur (inzetbaarheidscoach) M/V | Regio Midden Nederland – Oost Brabant

Voor de regio Midden Nederland– Oost Brabant zoeken wij een collega die bij voorkeur woont in de omgeving van Tiel/ den Bosch/ Utrecht/ Nijmegen/ Culemborg.

De functie is op flexibele basis voor 20 tot 40 uur per week. Je bent 3 tot 5 dagen per week beschikbaar. Momenteel worden er geen weekendbezoeken verricht, maar mogelijk zal je in de toekomst ook circa 1 x per maand in het weekend ingepland kunnen worden. Doordat het ziekteverzuim ‘s winters hoger is dan in de zomer, zal je in het winterseizoen meer uren werken dan in de zomer. Daarnaast is het werkaanbod per week en per dag erg wisselend. Dit vereist niet alleen flexibiliteit maar ook de mogelijkheid om een maandelijks wisselend salaris te verdienen.

 De werkzaamheden:

  • Het verrichten van verzuimbezoeken vanuit de gedragsmatige visie op verzuim;
  • Het informeren van de te bezoeken cliënten over aard en doel van het verzuimbezoek;
  • Het tijdens het verzuimbezoek inventariseren van relevante informatie om tot een werkhervattingafspraak te komen;
  • Het telefonisch terugkoppelen van de uitkomsten en afspraken aan de opdrachtgever;
  • Het digitaal terugkoppelen van de rapportage aan de opdrachtgever.

Door Corona richtlijnen zijn de werkzaamheden tijdelijk aangepast waardoor de 1,5 meter afstand gewaarborgd blijft.

Jouw profiel:

  • MBO-niveau;
  • Rijbewijs B en bij voorkeur in het bezit van eigen auto;
  • Kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking;
  • Uitstekende contactuele vaardigheden;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Verklaring omtrent gedrag (VOG).

 Wij bieden:

  • Een interne opleiding;
  • Flexibele werktijden tussen 11.00 uur en 19.00 uur en deelname aan een weekend rooster;
  • Een marktconform salaris;
  • Gebruik van bedrijfsauto of kilometervergoeding;
  • Een prettige en collegiale werksfeer.

 Solliciteren:

Voor nadere informatie kun je bellen met Lonneke Mutsaerts (Office Manager) op 0162-318713. Een schriftelijke sollicitatie voorzien van C.V. stuur je, uiterlijk voor 5 november, naar: officemanager@cbz.nl t.a.v. Lonneke Mutsaerts.